01 August 2013

Pruducts I've finished | My July empties


 Hello! Today I'm going to show you what products I have finished lately and say my opinions about them, like a mini review. 
 My July empties are:

 Bună! Astăzi vă voi arăta ce produse am consumat în ultima perioadă și voi spune parerile mele despre ele. Mie îmi face o deosebită plăcere să fac curățenie și mai ales să arunc la gunoi produsele consumate, dar acum m-am ambiționat să le păstrez pentru această postare. 

 Rimmel Match Perfection Foundation in 103 true ivory - I liked the feel of it and the smell, but I had to really set it with powder, otherwise it would disappear in a couple of hours. It didn't last very well on my skin, it oxidized later in the day, but I liked how it made my skin look. I think it is more for those days when your skin is problems-free, as it is very light coverage. I don't think I'll repurchase because I love my foundations to cover well and stay put with little powder and also I can't stick to one foundation, I have to try them all!

 Fondul de ten Rimmel Match Perfection Foundation în nuanța 103 true ivory - Mi-a plăcut textura și mirosul acestuia, dar a trebuit să îl fixez cu multă pudră pentru a rezista pe ten mai mult de 2 ore. Nu a rezistat foarte bine pe ten, oxida după câteva ore, dar mi-a plăcut felul în care se aplica și cum mă făcea să par fresh. Nu l-aș recumpăra pentru că mie îmi plac fondurile de ten care nu au nevoie de multă pudră care să reziste și deasemenea doresc să încerc și alte fonduri de ten.

 Garnier BB Cream Miracle Skin Perfector for combination/oily skin - I didn't like it. It was very runny, the color was to orange for me and it smelt very strongly like alcohol. The finish was nice and it stayed on my skin rather long without moving, but I wouldn't repurchase because of the awful smell. Also, after a couple of months of using it only in combination with other foundations, I noticed the color changing and I stopped using it.

 Garnier BB Cream Miracle Skin Perfector pentru ten mixt/gras - Nu mi-a plăcut din cauza mirosului foarte puternic de alcool. Era foarte lichid, culoarea tindea spre portocaliu deși era cea mai deschisă nuanță, dar mirosul a fost cel care m-a determinat să nu-l mai cumpăr. Îmi plăcea cum arăta pe ten, rezista bine în timpul zilei și fără pudră. După câteva luni de folosire am observat că s-a schimbat culoarea așa că nu l-am mai folosit.

 Olay refreshing face wash - Very nice cleanser, loved the smell, lathered well. It cleaned my face well, didn't leave my skin feeling tight and didn't break me out. I liked it, I would repurchase. 

 Olay refreshing face wash - Mi-a plăcut, a curățat bine tenul, făcea spumă, mirosea frumos și nu mi-a făcut tenul să țină, cum am pățit cu alte produse. Probabil îl voi recumpăra dacă gelul de curățare actual nu îmi priește. 

 APIVITA Pink Rose Lip balm - review here

 Plum & Red Cherry Body Polish from Superdrug - Loved it, it smells absolutely delicious. I had the matching shower gel, both smell amazing and are cheap. I would definitely repurchase.

 Plum & Red Cherry Body Polish - Mi-a plăcut la nebunie mai ales datorită mirosului incredibil. Am avut și gelul de duș și cele două au format o pereche delicioasă și ieftină. Cu siguranță îl voi recumpăra. Eu le-am cumpărat din Marrionaud. 

 Nivea Aqua Effect night cream - I'm a big fan of the Nivea night creams and this didn't disappoint. Every morning I noticed my skin improving after using this at night. I like the smell of it and how well makes my skin look and I will repurchase.

 Crema de noapte Nivea Aqua Effect - Mereu mi-au plăcut cremele de noapte de la Nivea și aceasta nu m-a dezamăgit. De fiecare dată când o foloseam, dimineața mă trezeam cu un ten odihnit și curat. Cu siguranță o voi recumpăra, nu este nici foarte grasă, cum sunt de obicei cremele de noapte.

Balea Trend It Up Dry Shampoo - Usually I love this, I can't live without dry shampoo, this saved my life countless times, it is cheap and efficient. I am disappointed in this particular bottle, I think they put too much propane in it and it made me choke, I had to hold my breath as I was using it. I hope I will not encounter this problem again when I repurchase it.

 Șamponul uscat Balea Trend It Up - Acesta este produsul meu preferat, mi-a salvat "viața" de multe ori, este ieftin și își face treaba foarte bine. Ce nu mi-a plăcut a fost că sticla aceasta a fost cu defect, probabil au pus prea mult propan pentru că mirosea groaznic de înecăcios, trebuia să îl folosesc ținându-mi respirația și să aerisesc bine după. Este mereu pe raftul meu cu cosmetice și sper să nu mai întâlnesc această problemă.

Avon Advance Techniques Moisture Sleek smoothing serum - Loved it, it made my hair very silky and smooth. It's not very greasy as I find many serums are, and even if I'd put too much product by accident, my hair would still look amazing. Will repurchase it.

Serum pentru netezire Avon Advance Tehniques - Mi-a plăcut, îmi făcea părul foarte mătăsos, ușor de pieptănat și frumos. Nu este foarte uleios cum sunt alte serumuri și chiar dacă puneam mai mult din greșeală, părul meu tot frumos arăta după. Îl voi recumpăra.

Elmiplant Skin Control face wash- Nice face scrub, cheap, did the job, would repurchase. It didn't really got rid of blackheads but it was a nice scrub. At first some pimples appeared because of it but my skin got used to it and I didn't have this problem anymore.

Elmiplant Skin Control gel exfoliant zilnic pentru tenul cu imperfecțiuni - A fost un exfoliant bun, ieftin și îl voi recumpăra. Nu a curățat punctele negre, dar a fost un bun scrub, deși, până s-a obișnuit pielea mea cu el, mi-au apărut câteva coșuri.

Bourjois So Laque Glossy in shade Amande défilé - Loved it at first, it was an amazing color, it took 3 layers to achieve an even color and it would stay on my nails 4 day without chipping using a top coat and 2-3 days without top coat. I used it maybe 3 times and then the color changed from a very pretty light green to a not nice milky blueish color, and the formulation thickened, making it unusable. I'm very disappointed, I have way cheaper nail polishes that haven't changed even if they are even 2 years old.

Ojă Bourjois So Laque Glossy nuanța Amande défilé - Este din colecția trecută și sunt foarte dezamăgită de ea. La început mi-a plăcut mult, culoarea era foarte frumoasă și rezista bine pe unghii dacă aplicam un top coat. Am folosit-o de maxim 3 ori și după culoarea s-a schimbat dintr-un verde deschis frumos într-un bleo lăptos și urât, oja s-a îngroșat și nu am mai putut să o utilizez. Sunt foarte dezamăgită, am oje de 1 leu de la metrou care au rezistat mai bine deși le am de ani întregi.

Maybelline The Collosal Volum'Express Mascara 100% black - It gave me amazing volume and it was very black, I loved it. It didn't last very well on my lashes, it would flake and smudge. I would repurchase only for the amazing effects it gave my lashes, the most dramatic effect a mascara has given me.

Rimel Maybelline The Collosal Volum'Express 100% black - Cel mai bun rimel pentru volum pe care l-am încercat, îmi făcea genele să pară false și era foarte negru. Nu rezista foarte bine, până seara eram neagră sub ochi, dar l-aș recumpăra doar pentru efectul incredibil pe care l-a dat genelor mele. 

What products have you finished lately?
Tu ce produse ai mai consumat?

Kisses

No comments:

Post a Comment