12 October 2013

My bedtime routine

 Hello! I know I've been MIA, but now I'm back and ready for action. I had an amazing summer, I traveled like crazy and had lots of fun, but I will talk about what I did last summer in another post. Now I will show you what I do before I go to sleep every night. 
This is my ideal routine, and lately I've been good at keeping it. 
So let's get to it:

 Bună! Sper că nu m-ați dat dispărută, am revenit în sfârșit după o super vacanță în care am calătorit într-una și m-am distrat enorm. Voi povesti mai pe larg în altă postare despre vara mea, sper să nu vină iarna până atunci. Acum vă voi povesti despre rutina mea de frumusețe de dinainte de somn și despre ceea ce fac pentru a avea un somn liniștit.

 First, I remove my makeup with the L'Oréal Sublime Soft Micellar Water using some big cotton pads from Caterine. If I'm too tired, I keep next to my bed a pack of Balea cleansing wipes and I remove all my makeup with them, even waterproof makeup, and they do a pretty amazing job.
 After I take off my makeup, I wash my face with Elmiplant Skin Moisture Cleansing Gel. Once a week I exfoliate my face with the Bioten scrub. After I pat dry my skin, I apply the Bioten toner and then moisturize my skin with the Nivea Aqua Effect Night Cream and apply a Gerocossen eye cream for dark circles. I hate waking up with dry lips, so I apply a lip balm every night. On my night stand you can currently find the Oriflame Pure Nature Acai Berry & Pomergranate lip balm.

 În primul rând, mă demachiez cu apa micelară de la L'Oréal, folosind dischetele demachiante mari de la Caterine (Kaufland). În caz că sunt prea obosită, țin lângă pat un pachet de șervețele demachiante de la Balea care îndepartează foarte bine și machiajul rezistent la apă. 
 După ce am îndepărtat machiajul, îmi spăl fața cu gelul de curățare de la Elmiplant. O dată pe săptămână îmi exfoliez tenul cu crema exfoliantă de la Bioten. După ce îmi usuc fața, aplic loțiunea tonică de la Bioten și apoi îmi hidratez tenul cu crema de noapte Aqua Effects de la Nivea, iar în zona ochilor aplic crema împotriva cearcănelor de la Gerocossen. Pentru a nu avea surpriza să mă trezesc cu buzele crăpate, folosesc un balsam de buze în fiecare seară. Momentan îl folosesc pe cel de la Oriflame Pure Nature cu rodie și fructe de acai.
 This summer I went to the dentist a dozen times and it was a wake-up call. I've always taken care of my teeth, but I found out it wasn't enough. Every night I brush my teeth and my tongue. I use a Oral-B toothbrush and Blend-a-med 3D White toothpaste. I floss with Colgate Pro-Gum health interdental floss and then rinse my mouth with Listerine Stay White mouthwash. I love this combination and I think I will stick with it.

Vara aceasta am vizitat foarte des medicul dentist și am realizat că trebuie să am și mai multă grijă de dinții mei, așa că, ceea ce făceam doar de câteva ori pe săptămână fac acum zilnic. În fiecare seară îmi periez dinții cu periuța de la Oral-B și cu pasta de dinți Blend-a-med 3D white, iar apoi folosesc o periuță specială pentru limbă. După, folosesc ața dentară Pro-Gum health interdental de la Colgate și apa de gură Stay White de la Listerine. 
 I moisturize my hands every night with Himalaya Age Defying hand cream and after every bath I take I moisturize my whole body with Garnier Intensive care for extra-dry skin. I've been buying this since 10th grade and I can't get enough. I love the smell and the fact that it leaves a nice sheen on my skin and it looks amazing on tanned skin. 

 Îmi hidratez mâinile în fiecare noapte cu crema Himalaya Age Defying și după fiecare baie îmi hidratez întregul corp cu Laptele de corp reparator de la Garnier. Îmi place și îl cumpăr încă din clasa a 10-a pentru că miroase frumos și lasă un luciu frumos pielii și se vede extraordinar, mai ales pe pielea bronzată. Când vine vremea rece prefer un produs și mai hidratant, preferatul meu fiind untul de corp cu nucă braziliană de la The Body Shop.
 For winter I love something thicker and my favorite moisturizer is the Brazilian Nut Body Butter from The Body Shop. 
Also, I hydrate my cuticles with the SOS nail savers cuticle cream from Essence and apply a foot cream from Scholl after every bath.
If my skin is extra dry and flaking, I apply a cream with marigold extract. I have a huge bottle because it's like a miracle cream and it comes in handy every time. 

 După baie, îmi hidratez cuticulele cu crema SOS Nail savers de la Essence și aplic și o cremă de picioare de la Scholl. După o vară de umblat cu picioarele goale prin nisip, crema de la Shcoll face minuni.
Dacă am vreo zonă a corpului care are nevoie de extra hidratare, aplic crema de gălbenele de la Krauter.
 A coupe of days a week I indulge myself with a cup of hot tea and in the colder months I have one every day. My absolute favorite tea is Dukai Wild Africa Rooibos Honey & Vanilla. 

Înainte de culcare îmi place să beau un ceai cald, mai ales dacă afară este mai frig. Preferatul meu este un ceai rooibos cu miere și vanilie de la Dukat (Kaufland), este absolut delicios. 
 Some other favorites of mine to drink before bed are the Relaxing Tea with green apples and Melissa from Aromafruct and the Twinings Peach and Passionfruit tea.

Alte ceaiuri foarte bune înainte de culcare sunt: ceaiul relaxant cu mere verzi și Melissa de la Aromafruct și cel de la Twinings cu piersici și fructul pasiunii. 
And of course, as I drink my amazing tea I spend a little time (or a few hours) playing my favorite game, The Simpsons Tapped Out. Then, I leave my TV on Discovery channel and soon enough my eyes slowly close and I fall asleep and dream about little cute kittens.

Nu se poate să omit că în fiecare seară, înainte de culcare, îmi petrec timpul jucându-mă jocul meu preferat, The Simpsons Tapped Out. Noapte bună!


Good Night! 
xx

No comments:

Post a Comment